Wat doen wij voor u?

Maatwerk

U heeft ambities en dromen, u heeft plannen voor de toekomst. Of het de aankoop van uw droomhuis betreft, het studeren van uw kinderen, eerder stoppen met werken of de financiële doorstart na uw scheiding. U bent particulier of ondernemer. Elke situatie vraagt om maatwerk en een persoonlijke benadering.

Kennismaking

Elke samenwerking begint met een kennismaking. Het kennismakingsgesprek kan bij u thuis of op een locatie bij u in de buurt plaatsvinden. Het kennismakingsgesprek is altijd gratis. In dit gesprek luisteren we naar uw wensen en vertellen we wat we voor u kunnen betekenen.

Ook krijgt u een goed beeld van onze aanpak en de kosten die daarbij horen.

Apart Finance biedt u helder inzicht. Onafhankelijk en goed onderbouwd. Antwoord op al uw vragen.

Adviseren

Om u goed te adviseren is het belangrijk dat wij uw huidige situatie goed in kaart brengen. Vervolgens zoomen wij in op uw wensen en uw doelstellingen. Wij stellen samen met u een plan op om uw dromen en wensen te realiseren.

Begeleiding

Wij begeleiden u vakkundig en betrokken naar uw nieuwe (financiële) toekomst. Heeft u nog vragen na de uitwerking van het plan? Dan kunt U hiermee altijd bij ons terecht. Voor nu en voor de toekomst.

Bij Apart Finance krijgt u advies dat volledig toegesneden is op uw financiële mogelijkheden en woonwensen. Uw voorkeur is onze leidraad. Wij gaan door waar andere financieel adviseurs niet verder kunnen.  Zo krijgt u nu het best passende product naar uw wensen.

Verandert er iets in uw leven. Dan passen wij uw product weer aan op basis van uw nieuwe wensen.

Onze werkwijze in 5 stappen

Gratis Oriëntatie Gesprek

Ons advies start altijd met een vrijblijvend, gratis oriënterend gesprek. Daarin inventariseren we wat je vraag is en wat je van een advies verwacht. We vertellen over onze werkwijze en hoe we jouw specifieke vraag aan willen pakken. Na het gesprek besluit je of je een opdracht wilt geven of niet.

De financiële producten die bij u passen

Nadat wij ons een goed beeld hebben gevormd van uw wensen en situatie nu en in de toekomst, gaan wij deze gegevens analyseren. Aan de hand van deze gegevens maken wij een eerste selectie van mogelijke financiële producten die passen bij uw situatie. In deze fase lichten wij de verschillende mogelijkheden toe en geven wij aan wat naar ons oordeel de voor- en nadelen van deze mogelijkheden zijn.

Concreet advies

Op basis van de inventarisatie en analyse komen wij uiteindelijk tot een concreet advies. Ons advies krijg je in de vorm van een begrijpelijke rapportage, die uiteraard persoonlijk en op maat voor jou wordt gemaakt. We beginnen met je te vragen naar je wensen voor de toekomst en we kijken naar de risico’s zoals bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid en werkloosheid. De rapportage geeft je duidelijke conclusies en adviezen.

De contacten met de financiële instelling verzorgen

Indien u dat wenst kunnen wij namens u alle contacten met de financiële instelling verzorgen. Dit met als doel dat de door ons geadviseerde constructie op correcte wijze door de bank of verzekeringsmaatschappij wordt uitgevoerd. Onze kennis en ervaring zorgt er voor dat we dit efficiënt en snel kunnen doen. De goede contacten die we hebben bij o.a. verzekeraars, geldverstrekkers, notarissen en accountants helpen ons daarbij.

Begeleiding na aanschaf van de door u gewenste financiële producten.

Wij begeleiden u na aanschaf van het door u gewenste financiële product. Deze begeleiding bestaat uit het beantwoorden van algemene vragen over het betreffende product. Ook staan wij u bij wanneer u veranderingen wilt aanbrengen in dit product. Bij verzekeringen kan het gebeuren dat u een beroep moet doen op de verzekering. Ook in die situaties staan wij u zo goed mogelijk bij in de contacten met de betreffende financiële instelling.

KOSTEN

We werken op basis van een uurtarief. Naar aanleiding van het oriënterende gesprek kunnen we je vertellen wat de kosten zijn van de opdracht die we voor je kunnen doen. Dat leggen we vast in een Opdracht tot Dienstverlening die je ondertekent, daarna gaan we voor je aan het werk.

GOED OM TE WETEN:

Het kennismakingsgesprek is altijd gratis.

Uiteraard werken we volgens de richtlijnen van de AFM. Hieronder vind je onze dienstverleningsdocument:

Wil je meer weten of heb je vragen?

Bel ons op 06 2242 1558 of vul het contactformulier in!

Diana van der Werf - Financieel Adviseur & Mediator

Ik Zou u Graag Persoonlijk Willen Ontmoeten!

Wilt u meer informatie of een afspraak maken? Plan u afspraak in!. Bel dan op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur met Apart Finance of maak gebruik van het contactformulier.

Kantoor:
Bedrijfsverzamelgebouw :

“de Roembrandt”
Boerenverdriet 20
4613 AK  Bergen op Zoom

Telefoon: +31 622 421 558
Email: info@apartfinance.nl

Contact formulier